مقالات

بهترین پرینتر خانگی کدام است؟

بهترین پرینتر خانگی کدام است؟

تماس بگیرید

tel:09128636293

tel:02634729118

به سادگی متوجه خواهید شد که هر کاربر با توجه به نیازهای خود به پرینتری متفوت احتیاج خواهد داشت. در ادامه به بررسی دقیق تر انواع پرینترهای خانگی چندکاره خواهیم پرداخت و در کنار هم خواهیم دید که کدام پرینتر برای شما مناسب تر خواهد بود.

1- پرینتر سه کاره لیزری خانگی اچ پی مدل M125nw

وقتی سخن از یک دستگاه پرینتر خانگی به میان می آید، مهمترین فاکتور مورد نظر کاهش هزینه ها و رفع هرچه بیشتر نیازها است. اگر قصد یک دستگاه چاپگر چندکاره را برای منزل خود دارید و نمی دانید که کدام دستگاه برای شما مناسب است، توصیه می کنیم، حتماً این پرینتر را بررسی کنید. دستگاه مدل m125nw یک چاپگر لیزری است که می توانید از آن به عنوان یک پرینتر لیزری خانگی نیز استفاده نمایید. برخی از ویژگی های این دستگاه شامل موارد زیر است:

  • ظرفیت و توانایی تعداد چاپ قابل قبول 2000 برگ در ماه
  • سرعت حدود 20 برگ چاپ در هر دقیقه
  • دقت چاپ حدود 600 dpi
  • توانایی چاپ روی کاغذ های مختلف تا سایز A4

 

2- دستگاه اچ پی مدل M26nw یک پرینتر چندکاره ایده آل برای خانه هایی با مصرف کم

ممکن است بخواهید تمامی امکانات موجود در یک دستگاه را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید ولی قصد چاپ با دفعات کمتری داشته باشید. در چنین صورت می توان گفت که پرینتر m26nw گزینه مناسبی برای خرید یک پرینتر خانگی خواهد بود. برخی از ویژگی های این دستگاه شامل موارد زیر هستند:

  • امکان اتصال از طریق وای فای
  • چاپ 1000 برگ در ماه
  • چاپ 20 برگ در دقیقه
  • امکان چاپ با کیفیت 600 dpi

 

 

3- پرینتر چند کاره M130nw

این پرینتر نیز مانند دو مورد قبل، امکانات یک دستگاه چاپ، اسکن و کپی را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد. برخورداری از امکاناتی نظیر پرینتر مستقیم از طریق دستگاه همراه و اینترنت از دیگر توانایی های این دستگاه به شمار می رود. برخی دیگر از ویژگی های این دستگاه شامل موارد زیر هستند:

  • توانایی چاپ 1500 برگ پرینتر ماهانه
  • سرعت چاپ قابل قبول 22 برگ در دقیقه
  • چاپ در ابعاد مختلف تا حداکثر A4
  • رزولوشن و دقت چاپ 600dpi

4- پرینتر تک کاره m12a یک پرینتر لیزری خانگی ساده

پرینتر m12a نسخه جایگزین پرینتر 1005 اچ پی است. این دستگاه که یکی از بهترین پرینترهای خانگی است. این دستگاه قیمت بسیار پایین تری نسبت به سه مدل قبل دارد و با این وجود توانایی های شگفت انگیزی در چاپ دارد. در واقع می توان سری پرینتر m12 را که شامل یک نسخه W یا بیسیم نیز هست، بهترین پرینترهای خانگی لیزری نسل جدید اچ پی نامید. برخی از ویژگی های این دستگاه شامل موارد زیر است.

 

تعیین معیار های مناسب برای انتخاب یک چاپگر

پیش از آنکه تصمصم بگیرید ، چه پرینتری برای خانه شما مناسب است ، باید بدانید که دقیقاً به چیزی نیاز دارید و چه چیزهایی برای شما چندان واجب نیستند .

آیا به چاپ رنگی احتیاج دارید ؟

اولین پرسشی که باید به آن پاسخ دهید ، آن است که، “آیا به چاپ رنگی احتیاج دارید ؟ ” پاسخ دادن ، به این پرسش ، گزینه های احتمالی موجود را تا حد زیادی کم می کند .

در خانه ی خود تا چه اندازه پرینت خواهید گرفت ؟

پرسش بعدی آن است که ، به طور متوسط در هر هفته چند برگ پرینت می گیرید و تا چه اندازه از چاپگر استفاده می کنید . پاسخ دادن به این سوال نیز می تواند تا حد بسیاری شما را در راه خرید یک پرینتر خانگی به سمت هدفی مشخص سوق دهد .

برای چه مقاصدی از پرینترتان استفاده خواهید کرد؟

ممکن است هدف شما از چاپ در خانه خود ، ثبت برخی یادگاری ها ، یا انجام کارها در مواقع خیلی ضروری باشد . این در حالی است که ممکن است فردی دیگر ، در خانه ی خود ، یک آتلیه ی کوچک داشته باشد ، که از دوستان و آشنایان عکس انداخته و می خواهد خود، این عکس ها را در خانه پرینت بگیرد .

بررسی گزینه های موجود

 

پرینتر های لیزری سنگین تر

به ندرت پیش می آید شخصی به تعداد بالایی پرینت در خانه خود احتیاج دارد ، از این رو ، پرینترهای سنگین ، گزینه ی خوبی برای مصارف خانگی نیستند . با این وجود ممکن است، اشخاصی وجود داشته باشند، که در خانه ی خود، یک کسب و کار کوچک راه انداخته باشند . در این صورت و نیاز به انجام تعدا زیادی چاپ ، این گزینه ، نیز می تواند بررسی شود .

لازم به ذکر است ، این پرینتر ها قیمت بالایی داشته و فقط در صورتی باید، به خرید یکی از آن ها فکر کنید ، به معنای واقعی تعداد زیادی پرینت در منزل خود می گیرید .

 

پرینترهای چند کاره

اگر از آن دسته اشخاص هستید که در خانه ی خود ، گاهاً احتیاج به چاپ متون ، یا کپی گرفتن در تعداد کم دارید . این دسته از محصولات ، یعنی دستگاه های چندکاره لیزری می تواند برای شما مناسب باشد . خرید این دستگاه ها برای اشخاصی که چند بچه محصل در خانه دارند، مفید واقع خواهد شد .

این پرینترها ، از آن جهت که می توان از آن ها برای اسکن کردن ، کپی گرفتن و چاپ استفاده کرد و چند نیاز را با هم بر طرف می کنند . گزینه ی خوبی برا استفاده در خانه خواهند بود .

پرینتر لیزری مشکی چند کاره hp m26a یکی از این دستگاه ها است .

 

پرینتر چاپ عکس خانگی

پرینتر چاپ عکس خانگی برای آن دسته از اشخاص که قصد دارند ، به صورت حرفه ای، در خانه ی خود، عکس چاپ کنند مناسب است . در غیر این صورت و شرایطی که نیازی به چاپ عکس وجود نداشته باشد و هدف تنها چاپ تصاویر رنگی مانند چارت ها باشد ، می توان از یک پرینتر جوهر افشان معمولی در خانه استفاده کرد .

از ویژگی های مورد بحث در هنگام خرید، یک پرینتر چاپ عکس می توان در مورد سایز کوچک و مناسب برای مصارف خانگی ، دقت چاپ، ظرفیت کارتریج ها ، وجود یا عدم وجود اسکنر، قیمت دستگاه و مواد مصرفی باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *