آموزش ها

انواع پرینترها 2

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF112

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF112، محصولی سه کاره و قدرتمند است که برای مصارف خانگی و دفاتر کوچک طراحی شده است. این پرینتر از سرعت خوبی برخوردار است و این قابلیت را دارد که حدودا ۲۲ صفحه را در یک دقیقه چاپ کند. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به قابلیت‌های کپی و اسکن رنگی در آن اشاره کرد. همچنین، رزولیشن چاپ و اسکن این پرینتر لیزری dpi 600×600 و توان کار ماهانه آن ۱۶۰۰۰ برگ است. البته باید بدانید که در کنار این ویژگی‌های مثبت، متاسفانه در ایران کارتریج i-SENSYS MF112، به رایجی مدل‌های دیگر پرینتر نیست و در هنگام خرید باید این نکته را مدنظر داشته باشید. اما به طور کلی باید اذعان کرد این نوع پرینتر محصولی میان‌رده با قیمتی معقول است که می‌تواند نیازهای شما را تا حد مناسبی برطرف کند.

پرینتر بی‌سیم کانن مدل SELPHY CP1300 به همراه کاغذ چاپ عکس ۵۴ عددی

پرینتر بی‌سیم کانن مدل SELPHY CP1300، نسل جدیدی از پرینترهای چاپ حرارتی کانن است که با وجود صفحه نمایش ۳.۲ اینچی می‌تواند تصاویر و منو‌ها را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. به طور کلی وضوح چاپ در این محصول بالا است و می‌تواند تصاویر را با وضوح ۳۰۰×۳۰۰ پیکسل به چاپ برساند. البته نوع کاغذ مورد استفاده در این نوع پرینتر گلاسه است که طبیعتا هزینه‌های مربوط به چاپ را بالا می‌برد.

SELPHY CP1300 قابلیت استفاده به صورت بی‌سیم و با استفاده از باتری لیتیومی مخصوص را دارد، بنابراین نه تنها به وسیله‌ی آن می‌توانید تصاویر خود را تنها با اتصال وای‌فای چاپ کنید، بلکه در کنار آن با وجود پورت USB و درگاه فلش و خشاب کارت حافظه می‌توانید عکس‌های خود را بر روی صفحه نمایش ویرایش و سپس چاپ کنید. این کالا در حدود ۹ کیلوگرم وزن دارد عملا پرینتری تک کاره، برای چاپ رنگی عکس است

پرینتر اپسون مدل EcoTank ET-M1100

پرینتر تک‌رنگ اپسون مدل ECOTANK M1100 محصولی محبوب در بین کاربران ایرانی است که قابلیت چاپ سیاه و سفید در ابعاد A4 را دارد. این پرینتر محصولی جهت مصارف خانگی یا اداری به منظور چاپ اقتصادی اسناد است و می‌تواند تا سالیان سال شما را از خرید دستگاهی جدید بی‌نیاز کند.

جالب است بدانید که به طور کلی این پرینتر اقتصادی به‌ گونه‌ای طراحی شده است که با جوهر اولیه‌ی تعبیه شده در بسته‌بندی دستگاه، می‌توانید حداکثر ۵۰۰۰ برگ را به‌ صورت سیاه و سفید چاپ کند که رقم بالایی به نسبت میزان جوهر موجود در آن است، بنابراین خیال شما می‌تواند از بابت مصرف جوهر در این مدل پرینتر راحت باشد.

حداکثر سرعت چاپ سیاه و سفید این پرینتر ۳۲ برگ در دقیقه است که برای مدل‌های جوهرافشان، رقم قابل قبولی محسوب می‌‌شود. رزولوشن ارائه شده توسط این دستگاه برای چاپ اسناد تک رنگ dpi 1440×720 و وزن آن در حدود ۳.۵ کیلوگرم است.

جت پرینتر دستی مدل AB-N99

شاید برای شما هم جالب باشد اگر بدانید که پرینتر پیش‌رو دارای سیستم عامل لینوکس است و قابلیت تایپ به زبان انگلیسی، فارسی، عربی و سایر زبان‌های رایج دنیا را دارد. جت پرینتر دستی مدل AB-N99 از جمله پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار ایران است که علاوه بر عملکرد شاسی می‌تواند از فرمان سنسور خارجی به صورت خودکار استفاده کند.

این محصول از نوع جوهرافشان و تک کاره است که قابلیت نصب کارتریج‌های قرمز، آبی، سفید، سبز و مشکی را دارد. البته مسلما این کالا برای استفاده‌های عمومی نیست (قیمت بالایی نسبت به کارکرد دارد) و محصولی کاملا تخصصی به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است که این دستگاه ۰.۸ کیلوگرمی قابلیت چاپ بر روی همه‌ی سطوح را دارد و در کنار آن می‌تواند بارکدسازی هم انجام دهد. با وجود این قابلیت شما می‌توانید انواع بارکدهای میله‌ای با فرمت‌های مختلف و QR را به صورت خودکار بسازید و چاپ بزنید.

پرینتر لیزری برادر مدل HL-L2320D

این پرینتر محصولی با قابلیت چاپ لیزری و به صورت اتوماتیک است که با قیمتی کاملا به صرفه وارد بازار شده است. پرینتر لیزری برادر مدل HL-L2320D در دسته‌ی پرینتر‌های با وزن معمولی (۶.۸ کیلوگرم) قرار دارد و اندازه‌ی آن چندان بزرگ و دست‌ و پاگیر نیست. جالب است بدانید که سخت‌افزار این دستگاه شامل یک پردازنده‌ی ۲۶۶ مگاهرتزی و حافظه‌ی ۸ مگابایتی است که سرعت چاپ تا ۳۰ برگ در دقیقه و با وضوح ۶۰۰×۶۰۰ dpi را ارائه می‌کند.

حجم پیشنهادی ماهانه برای چاپ در این مدل دستگاه برابر با ۲۵۰ تا ۴۰۰۰ برگ است؛ اگرچه می‌تواند حداکثر تا ۱۰.۰۰۰ برگ در ماه را چاپ کند. در حالت کلی می‌توان اذعان داشت که HL-L2320D محصولی با قیمتی مناسب است که امکانات آن می‌تواند نیازهای عمومی افراد را چه در خانه و چه در اداره به طرز مناسبی برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *