مقالات

بهترین مانیتور‌های خمیده مخصوص گیمر‌ها

برای گیمر‌ها و افرادی که زمان زیادی را در روز با سیستم کار می‌کنند، داشتن یک مانیتور با کیفیت بسیار اهمیت دارد. در چند سال اخیر دنیای مانیتور‌ها به خصوص گیمینگ تغییر و تحولات اساسی داشته و با ورود مانیتور‌های Curved یا به اصطلاح منحنی به بازار موجب گرایش گیمر‌ها به سمت این نمایشگر‌ها شده است. درواقع این نوع از نمایشگر‌ها زاویه دید کاملی را دارند و به تمامی محتوای صفحه به راحتی دسترسی خواهید داشت. ابعاد بزرگ، کیفیت مناسب و نرخ به روز‌رسانی بالا موجب شده که بهترین انتخاب برای حرفه‌ای‌ها و گیمر باز‌ها باشد. لازم است بدانید که انحنای خمیده با حرف R و برحسب میلی‌متر اندازه‌گیری می‌شود که بیانگر شعاعی از دایره است.

تنها تفاوتی که مانیتور‌های منحنی با سایر مانیتور‌ها دارند در فرم منحنی آنها است و از لحاظ تکنولوژی‌ کمابیش مشابه به یکدیگر عمل می‌کنند. در واقع نمایشگر‌های خمیده به واسطه طراحی مدرن و خاص نمایش تصویر عمیق‌تر به واقعیت را خلق می‌کنند که این موضوع باعث محبوبیت آنها بین گیمر‌ها شده و از این رو قیمت نسبتا بالا‌تری نیز دارند که تنها معایب این مانیتور‌ها محصوی می‌شود. در ادامه قصد داریم به بررسی و معرفی مانیتور‌های گیمینگ بپردازیم تا در انتخاب و خرید بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید.

بهترین مانیتور‌های خمیده و گیمینگ

مانیتور سامسونگ C24F390

این مانیتور سامسونگ C24F390 با صفحه نمایش 23/5 اینچ و انحنای 1800R برای گیمر‌ها طراحی شده که با رزولوشن 1920×1080 می‌توان انتظار نمایش تصویر با کیفیت و فوق‌العاده از آن داشت. استفاده از فناوری‌های به روز در این مانیتور گیمینگ این امکان را می‌دهد تا سریع‌ترین صحنه‌های بازی را کاملا شفاف و واضح تماشا کنید که در بازی‌های اکشن و جنگی بسیار کارایی دارد.

مانیتور گیمینگ سامسونگ مدل C24F390

مانیتور سامسونگ LC27F390FHM

با این مانیتور منحنی شرکت سامسونگ غرق در بازی‌های مورد علاقه خود شوید و با صفحه نمایش گسترده 27 اینچی تصاویر واضحی را با رنگ‌های واقعی تماشا کنید. تصاویر دریافتی این مانیتور گیمینگ با رزولوشن FULL HD و شدت روشنایی 250 کاندلا بر متر مربع است.

مانیتور مخصوص بازی  LC27F390FHM

مانیتور بنکیو EX3203R

این مانیتور بازی EX3203R تصاویر واضح و شفافی را با صفحه نمایش 31/5 اینچی و منحنی شکل ارائه می‌دهد. در کنار این کیفیت نرخ بروزرسانی 144 هرتزی و زمان پاسخ‌‌گویی 4 میلی ثانیه برای کارهای گرافیکی نیز پیشنهاد می‌شود.

مانیتور بنکیو EX3203R برای گیمر‌ها

مانیتور ال جی 27UL650-W

این نمایشگر حرفه‌ای ال جی برای بازی‌های رایانه‌‌ای فوق‌العاده است و نمایش بی‌نقصی را با رنگ‌‌های زنده و واقعی ارائه می‌دهد که برای گیمر‌هایی که به دنبال رنگ‌های دقیق هستند، بسیار مناسب است. صفحه نمایش 27 اینچ این مانیتور از طیف های رنگی SRGB پشتیبانی می‌کند و محتو‌ها را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد.

مانیتور بازی مدل LG 27UL650-W

مانیتور سامسونگ LC34G55TWW

این مانیتور سامسونگ با صفحه نمایش گسترده برای گیمر‌‌ها و حرفه‌ای‌ها بسیار ایده‌آل است و شما را در بازی غرق می‌کند و تجربه فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. این مانیتور گیمینگ با صفحه نمایش عریض 34 اینچی رزولوشن 3440×1440 را به نمایش می‌گذارد.

مانیتور سامسونگ مدل  LC34G55TWW

مانیتور جی پلاس GGM-K328QN

مانیتور جی پلاس از مانیتور‌‌های مخصوص بازی است که ن باکیفیتی را به نمایش می‌گذارد و تجربه روان و بی‌نقصی را در بازی‌های پر سرعت ارائه می‌دهد. GGM-K328QN با صفحه نمایش منحنی 32 چی و پنل‌ VA دقت رنگ عالی را دارد.

مانیتور جی پلاس مدل GGM-K328QN

مانیتور ام اس آی Optix AG32C

این مانیتور گیمینگ با سایز 31/5 اینچی و طراحی خمیده با انحنای 1800R برای گیمر‌ها گزینه مناسبی است. این مانیتور توانایی نمایش 16/7 میلیون رنگ را دارد و می‌توان انتظار نمایش با کیفیت از آن داشت. در مجموع MSI تمام تلاش خود را برای طراحی بسیار مدرن و با کیفیت این محصول گذاشته است تا هر کاربری رضایت کامل را از آن ببرد.

مانیتور MSI Optix AG32C

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *